2013. szeptember 28., szombat

Álomrajzok: Carol ékszerei


...férfi álmodó találkozása tudattalan női oldalával (anima):

Cím: Carol ékszerei

"Elmentem egy kedves barátomhoz, Carolhoz, aki ékszertervezőként dolgozik. Nagyon különleges, egyedi tervezésű kiállítás volt nála a kerti medence körül. [A medence szélébe] beépített ékszertartókkal és gyönyörű megvilágítással. Azért jöttem, hogy megnézzem a kollekcióját, ő pedig megmutatta nekem a kedvenc nyakláncát azok közül, amelyeket készített. Úgy tűnt, hoztam magammal egy fiút, akit valószínűleg Indonéziából fogadtam örökbe, és aki érdeklődött az ékszertervezés iránt, valamint látni akarta Carol munkáit. Éjszaka volt, csend és béke, a hullámzó víz gyengéden fröcskölte az ékszertartókat."

...a gazdagság és a megtalált nyugalom érzékelteti az ellenkező nem tudattalan értékeinek fontosságát, tudatba emelésük jótékony hatását

Forrás: IASD

Kép: Shaindl Rotbard

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése