2013. október 15., kedd

Álomgyűjtemény: Nyulas fa


Kép: Kristiana Parn
...nő álomgazdától érkezett:

    "Június közepe táján nagyon érdekeset álmodtam.

    Az álomkép egyik része - a jobbik fele - 1 óriási nagy fa volt, amelynek szinte minden ágán, azok végén 1-1 fehér vagy bézs színű (olyan drappos) törpenyúl ellapulva 'aludt'.
    A fa a nyuszikkal együtt stilizált, de nagyon életszerű rajz volt.
    A nyusziknak egyáltalán nem látszott a füle (teljesen lelapult? vagy eleve hiányozhatott?), de a fejükön semmilyen heg vagy seb nem tűnt fel.

    A baloldali térfélen 1 kétszintes lapos tetős ház állt.
    A felső szinten az egyik szobából 1 terasz nyílt, amelyiknek nem volt korlátja.
    A gyakorlatilag betonlapból álló teraszról láttam a nyulas fát, ami a ház fölé hajlott, majd bementem és elújságoltam ezt a férjemnek meg a kislányomnak.
    A házról a kép annyira életszerű volt, hogy a teraszon láttam: mennyire megkopott, feltört, szemcsés maga a beton..."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése