2014. április 1., kedd

Álomgyűjtemény: A száguldó vonat


Kép forrása: itt
    "Én egyszer azt álmodtam,hogy egy sivatagban egy nagyon régi nagyon hosszú gőzmozdonyon utazok az utolsó kocsiban! A vonat egy hatalmas szakadék felé száguld tele van zsúfolva semmit sem sejtő utasokkal. Vannak köztük fekete öltönyösöktől kezdve átlagos megjelenésű emberekig mindenki. A vonat tetején is csimpaszkodó emberek vannak. Megpróbáltam eljutni a első mozdonyba,hogy megállítsam a szerelvényt. A nagy tömeg miatt csak nehezem tudtam haladni. Már majdnem oda értem de ekkor felébredtem.

    Sejtem, hogy mi akart ez lenni a régi gőzmozdony az elavult gondolkodásmódot jelenti. A sivatag az ebből fakadó rossz eredményt. A különböző ruházatú emberek és a vonat tetején lévő emberek az emberiség hatalmas társadalmi különbségét szimbolizálták! Félelmetes volt!"

/férfi álomgazdától/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése