2013. november 13., szerda

Módosult tudatállapot ébren...


...látványos képsorozat jelent meg az imgur oldalán: 11 önarckép, amit egy LSD-trip során készített a rajzoló
...a rajzok elgondolkodtattak, vajon álmodás közben milyennek látnánk magunkat?
...ám amíg valaki előáll az 'alvarajzolás' képességével, íme a már rendelkezésünkre álló képsorozat:

...18 percceldrogfogyasztás után:
   komment: még nincs látható hatás


...45 percceldrogfogyasztás után:
   komment:
   - Érzel valamit?
   - Nem.
   - Azok aztán az élénk színek!
   - Aha. Valószínűleg még ennél is rosszabb lesz.


...1 óra 45 percceldrogfogyasztás után:


...2 óra 15 perccel a drogfogyasztás után:
   komment: 
   - Jó ötlet volt színes ceruzákat venni!


...3 óra 30 percceldrogfogyasztás után:
   komment:
   - Nem rajzoltam szemeket. Akarod, hogy megrajzoljam a szemeket? Nincs kedvem szemeket rajzolni.


...4 óra 45 percceldrogfogyasztás után:
   komment: ettől az időponttól félhomályban rajzolt
   - Na tessék, lila vagyok.
   Később:
   - Általában a legvégén rajzolom meg a szemeket, mert közben nem akarom, hogy a kép engem nézzen, amíg rajzolom. Most viszont egyáltalán nem akarom, hogy a kép engem nézzen.


...6 órávaldrogfogyasztás után:
   komment:
   - Eltűnt a fekete ceruza, csak színesek vannak.


...6 óra 45 percceldrogfogyasztás után:


...8 órávaldrogfogyasztás után:
   komment: 45 percet ült a sötétben és Pink Floydot hallgatott, aztán újra rajzolni kezdett


...8 óra 45 percceldrogfogyasztás után (hiányos kép):
   komment: az előzővel nem volt elégedett, ezért egyből nekifogott ennek a rajznak. 
   - Az előző rajzon azt próbáltam megjeleníteni, ami a fejemben volt, de félúton rájöttem, hogy a dolgok inkább a fejemen kívül történnek.


...9 óra 30 percceldrogfogyasztás után:
   komment: miközben a hatások kezdenek elmúlni
   - Szeretnél rajzolni egy utolsót? Mint ami normális?
   - Igen, megpróbálom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése