2013. november 18., hétfő

Híres álmok: Jack Niklaus


Kép forrása: itt
...a legendás golfbajnok 1964-ben - rá nem jellemző módon - már egy ideje nem volt formában (sorozatosan jóval 70 pont feletti eredményeket produkált), ám egyik napról a másikra hirtelen visszanyerte önbizalmát és újra a csúcsra került játékával
...közvetlenül a nagy visszatérés után a sportoló így nyilatkozott:

"Szerda éjjel a golfütő lendítéséről álmodtam. Álmomban nagyon jól ment a játék és egyszer csak rádöbbentem, hogy azért, mert nem úgy fogom az ütőt, ahogyan mostanában szoktam.
Az utóbbi időben gondjaim adódtak a jobb karom hajlításával, amikor az ütő fejét elemeltem a labdától, de alvás közben tökéletesen ment ez a mozdulat.
Így aztán, amikor tegnap kimentem a pályára, megpróbáltam úgy ütni, ahogyan az álomban, és tényleg működött. A tegnapi versenyben 68, a maiban pedig 65 pontot értem el így."

...Jack Niklaus a mai napig az álomban látott technikával golfozik

Forrás: BBC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése