2014. június 8., vasárnap

Álomrajzok: Gyermekkori visszatérő álom...


    "Amikor alsóba jártam, volt egy visszatérő álmom, amiben fuldokoltam, de jött egy vízimentő és megmentett. Amikor 3. osztályban megtanultam úszni, akkor az álom megváltozott: ebben már a vízimentő lány fuldoklott és ezúttal én mentettem meg őt. Az álom legemlékezetesebb része mégis az a mozzanat volt, hogy a sziklás kaliforniai parton játszódott, ahol felnőttem. Az álomban ugyanis volt egy vízalatti otthonom a sziklákba vájva, amelynek a bejárata mélyen a víz alatt volt elrejtve és hasonlóképpen működött, mint a hódok üregének nyílása. Ez volt a kedvenc álmom, mert valószínűleg betöltötte azt a vágyamat, hogy hősnek lássam magamat, emberfeletti úszási képességgel és egy szupertitkos búvóhellyel."

/Caleb Lin/

Kép: Caleb Lin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése